STIGAO NASTAVAK DNEVNIKA IZ GRČKE: Nikad nećete pogoditi u čemu su se TAKMIČILI tast, tašta, gospođa i Dejan!

Foto: Pixabay

Zemunac Dejan Senji je autor postova o „agoniji” na porodičnom letovanju u Grčkoj, gde boravi sa suprugom, dve ćerke, tastom i taštom.

Ove presmešne objave u grupi Live from Greece iz dana u dan prati sve veći broj obožavalaca.

Stigla su dva nova posta u kojima saznajemo:

• koliko je još krofni Dejan uspeo da „upeca” bez znanja gospođe,
  • u kojoj neverovatnoj disciplini je ova porodica spontano priredila takmičenje i ko je pobedio,
  • zašto je u apartmanu nestalo struje i šta ne sme da se radi da se to ne bi ponovo desilo,
  • šta se Dejanu najviše dopalo u Afitosu,
  • da li je bračni par Senji konačno otišao na noćno kupanje i još mnogo, mnogo toga.

Dejan je u međuvremenu od čitalaca dobio i novi, sasvim očekivani nadimak:

dejan senji
Facebook grupa Live from Greece, prinskrin

Ovde možete pročitati prethodne delove dnevnika iz Grčke.

A ovde saznajte ko je Dejan i kako je nastao njegovo sve popularnije delo.

Evo i novih nastavaka, koje nam je Dejan ustupio zajedno sa sjajnim fotografijama.

Dan 9, Siviri, Grčka

Pre nego podelim sa vama današnji dan: smatram sebe za odgovornog vozača, tako da obzirom na planirani odlazak na Posidi, nisam pio pivo.

Naravno da je piva bilo uz večeru i posle večere. Ali hvala svima koji brinu.

Danas veliki svetac za mene, pijaca u Kasandriji.

View this post on Instagram

A post shared by Jesenjin (@jesenjine)

Gospođa zna koliko volim odlazak tamo, pa su ovaj put svi podređeni mojoj želji da se poseti ovaj lokalni vašar maslina, maslinovog ulja i drugih domaćih rukotvorina. Kupio sam dovoljno maslina za do sledećeg leta (valjda).

Iskoristio sam gužvu na pijaci i pobegao u lokalnu pekaru na krofnu.

Nisu tako dobre kao u Siviriju.

Inače, kola su stojala oko sat vremena na suncu. Temperatura 48 stepeni.

zdravo pančevo
Foto: Pixabay

Trk u apartman, pa pod hladnu vodu. Preskočili plažu pre podne zbog pijace. Gospođa ćuti, ali vidim da joj je krivo.

Za ručak tašta spremila kobasice i pire. Htela je i salatu od maslina koje sam kupio za poneti kući. Nisam dozvolio. Ovaj put ručak bez salate.

Bitnije je hladno pivo.

Popio dva piva, ovaj put grčki Fix. Hladno, odlično. Nisam lud da pijem mlako ko Britanci.

Posle ručka trk na plažu. Mora da se nadoknadi sve što smo propustili. Pre polaska, nagovorio stariju klinku da traži krofne (to me je koštalo 6 evra za hobotnicu). Na putu do plaže svratio u pekaru da uzmem jednu za decu. Na brzaka smazao jednu krofnu.

I konačno! Ovo su TE KROFNE:

krofne
Foto: Dejan Senji

I ovo:

Sad sam već siguran da me gospođa provalila ali da ćuti. Duša moja.

Na plaži standardno. U vodi loše. More toplo, preko 30 stepeni, a talasi minimalni. Bože gde sam zgrešio?

Posle kupanja lepo se ispričali sa Nišlijama. Složili smo se da je najbolje pivo ono koje je hladno.

U prolasku sa plaže svratio do restorana, uzeo picu za poneti. Nemaju krofne.

Dok sam čekao popio pivo.

Kad sam stigao u apartman u ćasi sa voćem nađem paradajz. Kaže tašta i to je voće. Nisam imao snage da se raspravljam.

Seo i pojeo dva parčeta pice. Odlična. Popio hladni Fix uz to. Gospođa merka da uspava decu pa ćemo u šetnju. Malo odmora i za nas.

Možda padne noćno kupanje. Videćemo.

Dan 10, Siviri, Grčka

Sinoć ostali bez struje u apartmanu. Izbila neka sklopka. Ništa od noćnog kupanja zbog klinke koja je odlučila da postane hiperaktivna kad nema struje. Tast i tašta nisu imali šanse.

Otišao u lokalnu pekaru po doručak. Gospođa išla sa mnom u šetnju. Sada sam siguran da me špijunira. Ništa od krofni.

Jutros sprovedeno takmičenje u merenju pritiska.

Pobedila gospođa sa 100/70.

Foto: Pixabay

Tast je tvrdio da je tašta pobedila sa 110/75. Reći ćemo da je bilo nerešeno. Nas dvojica smo stoički podneli poraz.

Svi otišli na plažu. Ja ostao da čekam električara. Na pola krofne došao električar da reši problem sa strujom. Otišao u Kassandriu po deo pa sam pojeo drugu polovinu. Kad se vratio, Antonio mi objašnjava na lošem engleskom koja kombinacija ne treba da radi.

Shvatio sam da kad se tuširamo, nema kuvanja kafe.

Posle otišao na plažu.

Na plaži još manje gužve nego juče, ali voda bolja. Ni od kuda se pojavili talasi i trava. Nije nam smetalo da uživamo. Kad je mlađa klinka krenula da peva, to je bio znak za povratak u apartman.

Gospođa je htela da me iznenadi večeras. Iznenadila je sebe. Kako sam popio pivo uz ručak (a odgovoran sam vozač), gospođa je bila prinuđena da vozi do Afitosa i nazad.

U Afitosu odlično, temperatura iznad svake normale. Vlažnost vazduha kao da sam ušao u vodu. Šetali se i uživali u ovom autentičnom grčkom mestu. Iskreno, oduševljava me ulična umetnost Afitosa više nego išta.

Foto: Dejan Senji

Image 1 of 14

Posle pojeli giros preko puta video igara. Nije loš, 3 evra. Ali ne naplaćuju dodatno tzatziki.

Posle svrnuli u neki šop zbog suvenira. Gospođa odlučila da potroši prosečnu platu u Srbiji na suvenire. Rodbina će se obradovati. Ja ne toliko.

Vratili se u Siviri. Deca još ne spavaju. Opet ništa od noćnog kupanja.

Bože, smiluj se. Sutra je nova šansa.

Copyright © 2021 zdravopancevo.rs. All Rights Reserved/Sva prava zaštićena. U slučaju preuzimanja, prethodno pogledajte Uslove korišćenja.