SREDNJOŠKOLCI, PAŽNJA: Grad Pančevo raspisao javni poziv za regresiranje prevoza

Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja Gradske uprave grada Pančeva objavio je Javni poziv za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika koji redovno pohađaju srednje škole na teritoriji drugog grada ili opštine, za školsku 2024/25. godinu.

Iz Gradske uprave pozivaju zainteresovane učenike ili roditelje da podnesu zahtev.

Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, podnosi se na posebno popunjenom i potpisanom obrascu, koji se može preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva pancevo.rs i uz koji se prilažu sledeći dokazi:

  • izvod iz matične knjige rođenih za učenika,
  • fotokopija lične karte roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika učenika ili fotokopija lične karte učenika ukoliko je učenik punoletan,
  • potvrda srednje škole o upisu i redovnom pohađanju nastave učenika,
  • izjava da učenik nije korisnik usluge smeštaja u učeničkim centrima-domovima, overena kod javnog beležnika,
  • potvrda Policijske uprave Pančevo o prebivalištu učenika,
  • izjava o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti, popunjena i potpisana od strane podnosioca prijave.
Pročitajte još  TEHNIČKA ŠKOLA „23. MAJ”: Učenički parlament sredio školsko dvorište

Pravo na regresiranje troškova prevoza učenika utvrđuje se u formi potvrde i priznaje se u nominalnom iznosu koji će gradonačelnik utvrditi posebnim aktom, a isplaćuje se dva puta godišnje, odnosno za svako polugodište, na namenski račun otvoren na ime roditelja, odnosno punoletnog učenika, otvoren po nalogu sekretarijata Gradske uprave Grada, nadležnog za poslove u oblasti finansijske podrške porodici sa decom.

Pročitajte još  GIMNAZIJA SLAVI 161. ROĐENDAN: Slede svečana akademija, mnoštvo programa i nezaobilazni – „Idol”

Potvrde srednje škole o upisu i pohađanju nastave učenika podnose se dva puta godišnje i to na početku nove školske godine i na početku drugog polugodišta.

Javni poziv je otvoren 15 dana od dana njegovog objavljivanja na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva www.pancevo.rs.

Zahtev se podnosi lično u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva, u kancelariji broj 21 ili poštom na adresu Trg Kralja Petra I 2-4, Pančevo, sa naznakom „Prijava na Javni poziv za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, za školsku 2024/2025. godinu”.

Pročitajte još  PANČEVO: Održan prijem u Gradskoj upravi za uspešne džudiste

Dodatne informacije mogu se dobiti pozivanjem na brojeve telefona: 013/308-753 (kontakt osoba: Jelena Mokran Anđelovski) ili 013/308-802 (kontakt osoba Željka Nedić).

Copyright © 2021 zdravopancevo.rs. All Rights Reserved/Sva prava zaštićena. U slučaju preuzimanja, prethodno pogledajte Uslove korišćenja.
Podeli: