AIESEC ISTRAŽIVANJE: Mladi smatraju da je NIS lider na tržištu Srbije, a evo i kakvi su im ostali stavovi

Studentska organizacija AIESEC Srbija predstavila je danas rezultate istraživanja Youth Speak Voice (Glas mladih Srbije), koje je pokazalo da je kompanija NIS među studentima prepoznata kao lider po pitanju poslovanja na tržištu u našoj zemlji. Ovo istraživanje se organizuje već devet godina zaredom, a osnovni cilj je da se obrazovnim institucijama, korporativnom sektoru i nevladinim organizacijama približe stavovi i mišljenja mladih u vezi sa obrazovanjem i karijerom.

Poznato je da se, kao jedan od poslodavaca sa najvećom ponudom programa za mlade, NIS vodi upravo Youth Speak istraživanjem prilikom prilagođavanja svojih programa ili kreiranja novih inicijativa. U NIS-u kažu da je ova anketa za njih ujedno i vodilja na koje teme kompanija treba da organizuje radionice, kao i koje su dodatne aktivnosti koje je potrebno da se sprovode tokom realizacije kompanijskih programa za mlade.

Pročitajte još  DŽUDO: Dinamu tri medalje na Kupu Žandarmerije

Između ostalog, NIS mladima nudi NIS Calling program studentske prakse, NIS Energy program zapošljavanja, kao i NIS Akademiju, novi program studentske prakse koji se realizuje u skladu sa potrebama fakulteta.

Nagradu je u ime kompanije NIS primio Uroš Mirić, rukovodilac Grupe za razvoj brenda poslodavca.

– Istraživanja kao što je Youth Speak Voice su od izuzetne važnosti za nas. Fokusirani smo na mlade i pružanje najboljih prilika za početak njihovih karijera. Кroz ovakva istraživanja čujemo njihovo mišljenje, ključno za kreiranje programa prilagođenih njihovim potrebama. Razumevanje njihovih prioriteta nam pomaže da bolje odgovorimo na njihova očekivanja od poslodavaca i pružimo im maksimalnu podršku u ovom važnom životnom periodu – rekao je Mirić tom prilikom.

Pročitajte još  POVODOM 18. ROĐENDANA „ČAROBNJAKA IZ OZA”: Kulturni centar vam poklanja karte

Youth Speak Voice anketa je deo globalne inicijative koja se sprovodi u više od 100 zemalja istovremeno. Anketa se organizuje svake godine, a mladi izražavaju svoje stavove na temu vannastavnih aktivnosti, ciljeva održivog razvoja, obrazovanja i karijere, kao i karakteristika koje su im bitne kada su u pitanju kompanije.

U ovogodišnjoj anketi u Srbiji učestvovalo je skoro 3.500 mladih od 18 do 30 godina.

Neki od najznačajnijih zaključaka istraživanja su da se mladi od vannastavnih aktivnosti najčešće bave učenjem stranih jezika, dok su najčešći kanali za sticanje neformalnog obrazovanja YouTube, Instagram i knjige. Glavnim faktorima dobijanja posla u našoj zemlji mladi smatraju fakultetsko obrazovanje i praksu u kompaniji, a idealno trajanje stručne prakse im je od tri do šest meseci, sa fleksibilnim radnim vremenom i mogućnošću rada od kuće.

Pročitajte još  DOLOVO: Održano književno veče sa Darkom Ješićem

Studentska organizacija AIESEC je najveća globalna mreža mladih. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata, AIESEC pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.

Copyright © 2021 zdravopancevo.rs. All Rights Reserved/Sva prava zaštićena. U slučaju preuzimanja, prethodno pogledajte Uslove korišćenja.
Podeli: