DOŽIVLJAJ ZA ĐAKE PETAKE: Neolitsko druženje u Starčevu

Đaci petaci iz pet škola sa teritorije grada Pančeva posetili su, sa svojim nastavnicima istorije, Muzej Starčeva. Poseta je organizovana u sklopu Dečje nedelje u četvrtak, 10. oktobra.

Program je realizovan pod sloganom „Neolitsko druženje i ljubav kroz istoriju“, a cilj je, prema rečima Milene Jovišić, urednice programa u starčevačkom muzeju, bio da se učenicima koje posebno interesuje istorija, bolje približili rani neolit, tema koja se obrađuje upravo u petom razredu.

Pročitajte još  PANČEVO: Grad novčano nagradio 144 uspešna đaka

– Đaci su pokazali veliko interesovanje za starčevačku kulturu tokom obilaska stalne postavke „Starčevo kroz vekove“ i replike neolitskog naselja u dvorištu muzeja. Imali su brojna pitanja vezana za izložene eksponate, a naročito ih je interesovalo kako su neolićani gradili svoje kućice i kakav je bio njihov način života – rekla je Milena Jovišić.

Zorka Milenković, nastavnica istorije u starčevačkoj školi bila je zadovoljna efektima ove posete:

Pročitajte još  PANČEVO: Grad novčano nagradio 144 uspešna đaka

– Hteli smo da iskoristimo kulturno-istorijski potencijal koji imamo u Starčevu i okupimo ostale škole u okruženju kako bismo decu upoznali sa neolitskom prošlošću našeg kraja. Ovo nam je neka vrsta pilot-projekta, a za sledeću godinu planiramo da, u dogovoru sa nadležnima iz starčevačkog muzeja, detaljnije osmislimo projekat i da nam postane tradicija druženje dece i istoričara iz okoline, a kasnije možda i šire.

Petaci i njihovi nastavnici iz „Đurine” i „Brankove” škole, i iz škola iz Banatskog Novog Sela, Omoljice i Starčeva, posle obilaska muzeja nastavili su druženje sa domaćinima u mesnoj školi, a nema sumnje da su na kraju dana iz Starčeva otišli puni lepih utisaka i bogatiji za nova znanja i iskustva.

Pročitajte još  PANČEVO: Grad novčano nagradio 144 uspešna đaka

Copyright © 2021 zdravopancevo.rs. All Rights Reserved/Sva prava zaštićena. U slučaju preuzimanja, prethodno pogledajte Uslove korišćenja.
Podeli: